Multimagyar
2020. október 12. írta: mbudai

Multimagyar

language-barriers-in-the-courier-business-1-915x664.pngMultiban néha csak kicsit beszélni magyar. Aki ezt érti, ott mindent ért. Elkaptam egy képzelt levelet, amiben mondjuk egy SSC oparations managere írta egy kollégának hétfő reggel, hogy: 

Hi,
VPN-en vagy, be vagy logolva? 10-kor gyere client call-ba. Ha nem megy, mailezzünk, menjen HD az IT-nak, workflow alapján mennek, 24/7 az SLA. Erőforráshiányuk van, pingeld őket, ha nem haladnak. 
Az issue-k miatt dobtam egy red flaget, ez nem lesz egy walk in a park. Eddig nem volt scope, de update-elni kell a slide-okat, highlightoltam, az agendába tegyük bele a dashboardot és a KPI-okat is, a ROI-t ne felejtsük el, board elé kell vinni. Mi van az executive summary taskkal? Így nem tudom sign-offolni. Van need inputra?
Figyeld a mailboxod, dobok egy MR-t. Remélem, nincs fullon. A workshopon beszéljük meg a best practice-eket, brainstormingoljunk, aztán ha kell, alakítsunk a processen. Nyomtasd ki a handoutokat, Sharepointon vannak a template-ek, nem a wörd, a ppt kell. Ez ASAP!
Aztán a supok Q3-ban 1on1-on megbeszélik a CC-sekkel, majd meetingelünk róla, kell script, fel intranetre, aztán a topikot visszük weeklyre. Pusholni kell ezerrel, go for it, EOB a deadline.
CC-ben lesznek a BA-k és a head-ek, nekik FYI, neked top prio,
Nem shared a calendarod, kérlek erre figyelj.
Btw, have fun!
Ja, és HBD! 

 

(A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve. Vagy nem?)

A bejegyzés trackback címe:

https://jegtoro.blog.hu/api/trackback/id/tr3816236300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása