Reboot - az üresség
2022. október 25. írta: mbudai

Reboot - az üresség

Image preview
Vége van, elmentek. Az előbb még élő, zajos tréningteremben hirtelen nyakamba szakad a csend. Hol hangok, zajok, gondolatok, emberek keveredtek, már üresek a székek, a flipchart papír is magányosan lóg a falon. Sokat és sokáig készültem erre a programra és nagyon akartam, hogy jó legyen, beleadtam apait, anyait. Hogy sikerült-e, vagy sem – már eldőlt. Egyedül vagyok.

Gondolatok kavarognak a fejemben, talán túl sok is egyszerre. Érzések, kérdések, benyomások kergetik egymást szédítő tempóban, majd hirtelen mind eltűnik. A széken ülve úgy engedek le, mint egy lufi, amiből kiszökik a levegő.

Hosszú ideig csak ülök és nézek ki a fejemből. Olyan vagyok, mint egy lassú, őskori számítógép: percek telnek el, amíg újraindulok. Gondolat egy szál sem, elment az erő, oda a lendület. Meredten bámulok egy pontot, de csak nézem, nem látom. Magam sem tudom, hogy vagyok. Kérdésekre nem válaszolok, értelmes mondatokat hiába vársz tőlem ilyenkor. A rendszer lassan bootol, a szoftver betöltéséig percek telnek el. Ezek a béke, a csend percei.


Aztán lassan feláll a rendszer. Az egymást kergető gondolatok helyett először csak azok foszlányai kerülnek elő és tűnnek is el nyomban. Mire valami eszembe jut, már el is felejtem. Mintha egy-egy puzzle kerülne az üres asztalra, de ezek egyelőre nem passzolnak egymáshoz. Aztán egyre több és több lesz, lassan összeáll a kép, visszatérnek a kergetőző gondolatok és észreveszem, hogy a felszolgáló percek óta pakol a teremben.

Felállok, feladat van, menni kell, indulni tovább.

Vége van, elmentek. Ideje, hogy én is induljak. Vár a család.

A bejegyzés trackback címe:

https://jegtoro.blog.hu/api/trackback/id/tr2217962666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása